هدایت گستر

ساخت وبلاگ

بطور کلی بدنه قاب لامپ های پنلی از جنس آلومینیوم بوده است که علاوه بر سبک بودن مانع هدر رفتن نور می شوند که لایه های داخلی متشکل از چیپ های ال ای دی، دیفیوزر و صفحه هدایت دهنده نور که با تاباندن نور بر روی دیفیوزر امکان پخش نور بصورت یکنواخت را بر عهده دارد.هیت سینک نیز از تجهیزات ضروری برای ایمنی این پنل حساب می شود. چیپ های ال ای دی مورد استفاده در لامپ های پنلی از جنس آلومینیوم، گالیوم و آرسنید هستند و ناخالصی اضافه شده به جهت تولید الکترون آزاد و افزایش دادن مواد نیمه هادی مورد استفاده قرار می گیرد برای تعیین رنگ چیپ نیازی به فیلتر نیست اما به طور کلی این چیپ ها رنگ سفید تولید می کنند. لامپ های پنلی  بسته به کیفیت مواد مورد استفاده از 15 هزار ساعت شروع و به طور متوسط عمری در حدود 60 هزار ساعت دارند که نسبت به لامپ های رشته ای معمولی 60 واتی در حدود 1500 ساعت و لامپ های فلوئورسنت کم مصرف در حدود 15 هزار ساعت خواهد بود. 

 

در انتخاب لامپ پنلی به چه نکاتی توجه کنیم ؟
یکی از راههای مناسب برای انتخاب لامپ پنلی میزان انرژی مصرفی که بر حسب لومن بر وات سنجیده می شود باید بررسی شود میزان نور دهی که به اصطلاح شارنوری گفته میشود در محیط ها و مکان های مختلف متفاوت است. میزان نور تولیدی بیشتر اگر در ازای توان کمتری صورت گیرد می توان میزان بهره وری بالایی دریافت کرد.

علاوه بر میزان نور دریافتی مناسب هر چه این نور بیشتر شود از حالت نور طبیعی خارج می شود و سبب دید نامناسب و آزار و اذیت چشم به ویژه در محل هایی از جمله محل های درس و تدریس و محل های بیمارستانی می شود. یکی از علت هایی که مورد بررسی باید قرار بگیرد نور خیرگی لامپ است که به علت انعکاس نور در داخل لامپ به وجود می آید اما این میزان نه تنها فقط بستگی به لامپ ندارد بلکه به محیط قرار گیری لامپ ،پس زمینه محل نصب لامپ و محل دید افراد نیز مربوط می شود.

تنوع در لامپ های پنلی در واقع به علت محیط نصب این نوع لامپ ها دارد بطور معمول و بیشتر پنل های سقفی را به شکل مربعی یا مستطیلی دیده ایم و پنل های دایره ای در ابعاد بزرگتر به صورت آویزان و کوچکتر هم توکار و هم روکار مورد استفاده قرار می گیرند. پنل EDGE لایت و بک لایت ها نیز به علت زاویه ی تابش نور که در نوع اول نور از دور پنل وارد و در سطح پنل پخش می شود و دیگری نور از پشت پنل می تابد و در سطح پخش می شود که در در نوع بک لایت می توان در عمق های بسیار زیاد مورد استفاده قرار گیرد. لامپ های سه حالته دورنگ نیز یکی از لامپ ها با تکنولوژی SMD است که در محیط های بدون رطوبت موداستفاده قرار می گیرد.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ پنلی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 153 تاريخ : شنبه 27 اسفند 1401 ساعت: 0:39

عوامل موثر بر قیمت لامپ ال ای دی کوچک می توانند بسیار گسترده و متنوع باشند. کما اینکه لامپ های ال ای دی مانند سایر لامپ ها قیمت معینی ندارد و بر اثر عواملی مختلف قیمت این محصول، بالا و پایین می شود. از جمله مهم ترین عواملی که می توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت لامپ ال ای دی کوچک تاثیر بگذارند، می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم : 

  • قیمت خریدار و نمایندگی لامپ های ال ای دی 
  • نوع و مدل لامپ های ال ای دی
  • اندازه و ابعاد لامپ های ال ای دی 
  • برند سازنده لامپ
  • نوع بسته بندی لامپ های ال ای دی 
  • استایل فیزیکی لامپ
  • و ...

در نهایت باید خدمت تان عرض کنیم که قیمت لامپ ال ای دی کوچک، به مراتب از لامپ های معمولی بالاتر است. اما چیزی که برای مصرف کننده اهمیت دارد، کیفیت و مقاومت بالا و پایین بودن مصرف انرژی این مدل لامپ ها است. 

مزایای استفاده از لامپ ال ای دی کوچک
یکی از برترین مزایای استفاده از لامپ های ال ای دی کوچک، کاهش انرژی می باشد. همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی به دلیل نیاز به ولتاژ و شدت جریان بسیار پایین، مصرف برق بسیار کمی دارند و قادر هستند با برق بسیار کمی مدت ها روشن بمانند. کم مصرف بودن لامپ های ال ای دی کوچک سبب افزایش چند برابری طول عمر آن ها شده است. به همین دلیل، پیشنهاد می شود برای روشنایی محیط از این نوع لامپ ها استفاده نمایید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از لامپ ال ای دی کوچک، مقاومت بسیار پایین در هنگام روشن شدن می باشد. لامپ های پر مصرف بزرگ و کوچک، در هنگام روشن شدن مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان می دهند و یک جرقه کوچک تولید می نمایند؛ به همین دلیل، در برخی از مواقع جرقه کوچک تولید شده بر اثر روشن شدن لامپ های پر مصرف، تبدیل به یک صانحه بسیار بزرگ شده است. اما لامپ های ال ای دی کوچک در هنگام روشن شدن هیچ گونه جرقه ای تولید نمی کنند و حتی در زمانی که درون یک محیط با گاز های قابل اشتعال پر شده است، با روشن نمودن لامپ های ال ای دی هیچ گونه خطری ایجاد نمی گردد

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ ال ای دی, خرید لامپ ال ای دی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 77 تاريخ : سه شنبه 23 اسفند 1401 ساعت: 15:31

منابع رسمی زیادی وجود دارند که شما می توانید قیمت لامپ را به صورت مستقیم از آن ها استعلام بگیرید و از آن مهم تر که اتفاقاً یکی از ساده ترین راه حل ها برای استعلام قیمت لامپ نیز می باشد، مقایسه قیمت لامپ ها به صورت آنلاین در فروشگاه های آنلاین لامپ است. طبیعتاً لامپ نیز مانند هر محصول دیگری در مارکتینگ امروزه، به صورت آنلاین عرضه می گردد و مشتری تنها با چند کلیک ساده می تواند محصول مورد نیاز خود را خریداری نماید. مقایسه قیمت در فروشگاه های آنلاین مختلف، یکی از راحت ترین راه هایی است که شما می توانید برای دریافت قیمت دقیق انواع لامپ به آن ها اعتماد کنید. 

علاوه بر این، کارخانه های تولید لامپ نیز می توانند یکی از بهترین مراجع استعلام قیمت نهایی لامپ باشند. البته لازم است این موضوع را بدانید که به دلایل بسیار زیادی، قیمت لامپ از خود کارخانه بسیار پایین تر از قیمت لامپ در مثلاً یک مغازه جزئی فروشی در مرکز شهر خواهد بود، اما با این حال، لیست قیمت ارائه شده توسط کارخانه ها و حتی همان مغازه جزئی فروشی لامپ در شهر نیز، بر اساس لیست قیمت اصناف ارائه می گردد. 

قیمت خرید لامپ عمده
به هر حال نه تنها برای لامپ، بلکه برای هر محصول دیگری، قیمت خرید عمده، یکی از به صرفه ترین انتخاب ها خواهد بود. قیمت خرید لامپ عمده نیز یکی از بهترین تصمیم هایی است که معمولاً توسط مغازه داران و یا نمایندگی های مجاز برندها و کارخانه های تولید کننده لامپ اجرا می شود. وقتی شما لامپ را به صورت عمده خریداری می کنید، طبیعتاً لیست قیمت لامپ، برای شما بسیار کم تر از زمانی خواهد بود که شما تک تک لامپ را تهیه می کنید. خرید عمده مزیت های بسیار زیادی دارد که پایین بودن قیمت نهایی محصولی مانند لامپ، تنها یکی از این مزیت های تعریف می شود. در کنار این موضوع، تامین سلامت محموله لامپ نیز یکی دیگر از مهم ترین مزیت هایی است که برای خرید عمده این محصول عنوان می گردد. 

لیست قیمت لامپ هدایت گستر

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : لیست قیمت لامپ هدایت گستر, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 22 اسفند 1401 ساعت: 0:16

خرید عمده هالوژن یکی از راه هایی است که به واسطه آن می توانید هالوژن ها را با قیمت مناسب از عمده فروشان خریداری نمایید. البته در ابتدای محتوا نیز به این موضوع اشاره کرده ایم که هالوژن ها معمولاً به صورت یکجا و تعداد زیاد خریداری می شوند و در این شرایط چه از عمده فروشی و چه از جزئی فروشی، این لامپ ها باید به صورت کلی خریداری شوند. اما خرید عمده از کارخانه های تولید کننده لامپ، نمایندگی های مجاز و سایر تامین کنندگان، همیشه به صرفه تر از خرید از جزئی فروش ها خواهد بود. چرا که معمولاً برای خرده فروش ها، صرفه اقتصادی ندارد که بتوانند انواع لامپ هالوژن سقفی را با قیمت کم و یا قیمت تعریف شده کارخانه به مصرف کننده بفروشند اما برای نمایندگی ها و خود کارخانه ها به صورت مستقیم چنین امکانی فراهم خواهد بود. با توجه به موارد ذکر شده درباره انواع لامپ هالوژن سقفی و ویژگی های این مدل لامپ ها، متوجه شدیم که کاربرد این لامپ ها چقدر گسترده است و در کجاها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت هالوژن سقفی
یکی از مهم ترین مسائلی که می بایست در هنگام خرید قطعات الکتریکی و برقی ساختمان به آن توجه ویژه ای شود، قیمت هالوژن سقفی است. لامپ های هالوژن سقفی یکی از پر کاربرد ترین انواع چراغ های مدرن امروزی محسوب می گردد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع چراغ نسبت به لامپ های دیگر از مصرف برق بسیار پایین و عمر طولانی مدتی برخوردار می باشد؛ این امر سبب شده تا بسیاری از افراد بجای خرید لامپ های قدیمی و پر مصرف، به خرید لامپ هالوژن سقفی روی آورند.

یکی از مهم ترین مزایای لامپ های هالوژن سقفی که سبب شده بسیاری از افراد علاقمند و طرفدار آن شوند، متنوع بودن مدل ها است. هالوژن های سقفی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر آن، کاربران می توانند این نوع چراغ را بر اساس نوع سلیقه خود خریداری نمایند و جلوه ای زیبا و درخشان را به ساختمان خود ارائه دهند.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت هالوژن, خرید لامپ هالوژن, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 84 تاريخ : شنبه 20 اسفند 1401 ساعت: 14:43

به طور کلی، لامپ های کم مصرف در دو نوع لامپ کم مصرف فلورسنت فشرده و لامپ کم مصرف با تکنولوژی ال ای دی، به بازار عرضه شده و در بازار وجود دارند. البته باید خدمت تان عرض کنیم که همین دو نوع نیز، انواع خاصی از خودشان را در شکل و طراحی کلی لامپ دارند که می توانیم به لامپ کم مصرف پیچی، حبابی، طرح گل و ... نیز اشاره نماییم. در بین این دو نوع از لامپ های کم مصرف، لامپ های ال ای دی کم مصرف، یکی از پرطرفدارترین انواع لامپ ها معرفی می شود که کاربردهای بسیار زیاد دارد.

در نهایت حالا که با ابعاد مختلف انواع لامپ های کم مصرف آشنا شدیم، لازم است بدانید که در هنگام خرید انواع لامپ کم مصرف باید به چه نکاتی دقت نماییم. مواردی همچون توجه به توان مورد نیاز، توجه به شار نوری مورد نیاز، توجه به شکل ظاهری، توجه به دمای رنگ مورد نیاز، توجه به کیفیت و گارانتی داشتن لامپ، مواردی هستند که باید در حین خرید انواع لامپ کم مصرف به آن ها دقت شود. مهم ترین چیزی که در مورد استفاده از انواع لامپ کم مصرف باید به آن دقت شود، جلوگیری از شکستن این لامپ هاست چرا که جیوه موجود در ساختار این لامپ ها، ممکن است برای انسان و محیط زیست او بسیار خطر آفرین تلقی شود. همچنین استفاده از این لامپ ها در فواصل کمتر از  سانتی متری افراد، ممنوعیت جدی دارد. 

 

لامپ کم مصرف بزرگ به چه لامپی گفته می شود؟
بسیاری از لامپ ها انرژی زیادی مصرف می کنند و بعد از مدت زمان کوتاهی دیگر قابل استفاده نیستند و باید آنها را تعویض کرد. اما لامپ های کم مصرف امروزه جایگاه ویژه ای در بین سایر لامپ ها پیدا کرده است و جایگزین لامپ های پر مصرف شده است. این نوع از لامپ ها انرژی و برق بسیار کمتری را به نسبت سایر لامپ ها مصرف می کنند و عمر طولانی تری دارند و دیگر نیاز نیست که شما عزیزان نگران سوختن و از کار افتادن این لامپ ها بعد از گذشت مدت زمان کمی باشید.

 لامپ های کم مصرف بزرگ روشنایی زیادی دارند و قادر هستند به تنهایی اماکنی با مساحت های بزرگ را روشن کنند‌. به همین دلیل در بسیاری از اداره ها، شرکت ها و مراکز تجاری و خرید از لامپ های کم مصرف بزرگ استفاده می کنند زیرا نه تنها در مصرف انرژی صرفه جویی می شود، بلکه از لحاظ قیمت هم بسیار به صرفه و مناسب است. یکی دیگر از ویژگی های لامپ های کم مصرف این است که می توان زمان های طولانی از آن استفاده کرد. کیفیت و مناسب بودن قیمت لامپ کم مصرف بزرگ مهم ترین دلیل پر فروش بودن این لامپ ها در بازار هستند.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ کم مصرف, خرید لامپ کم مصرف, لامپ کم مصرف هدایت گستر, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 91 تاريخ : پنجشنبه 18 اسفند 1401 ساعت: 21:41

لامپ های هالوژن دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام برای یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی، لامپ های هالوژن به دو صورت فرم دار و فرم لس تولید می شوند. لامپ های هالوژن فرم لس یا بدون فرم به عنوان لامپ تو کار استفاده می شوند و به دلیل عدم دارا بودن فرم از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. اما لامپ های فرم دار هالوژن، به دلیل دارا بودن فرم از قیمت بالا تری برخوردار هستند. جالب است بدانید فرم لامپ های هالوژن دارای صد ها رنگ و طرح متنوع است که هر کدام بخش کوچکی از قیمت لامپ های هالوژن را به خود اختصاص می دهند.

البته فراموش نکنید که تنها فرم بر روی قیمت لامپ هالوژن یا پنل های سقفی نقش ندارند؛ لامپ های هالوژن دارای دو نوع مدار هستند که تمامی اجزا همچون دیود های نوری بر روی آن ها قرار می گیرند. این مدارها شامل جیوتن و پایه استارتی هستند. لازم به ذکر است لامپ های هالوژن با مدار جیوتن از قیمت بالا تری نسبت به پایه استارتی برخوردار است. همانطور که دربخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های هالوژن دارای انواع مختلفی هستند و برای استعلام قیمت هر یک از آن ها نمی توان به فروشگاه های لوازم الکترونیک مراجعه نمود. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت لامپ هالوژن به صورت دقیق، به وبسایت های معتبر مراجعه نمایید.

قیمت لامپ هالوژن، مسئله ای است که اکثر افرادی که به دنبال تامین روشنایی منزل و یا مجموعه تجاری و یا صنعتی خود از طریق لامپ های هالوژنی هستند، به آن نیاز دارند. اما قبل از اینکه بخواهیم درباره قیمت لامپ هالوژن صحبت کنیم، ابتدا نیاز است که بدانیم اصلاً هالوژن سقفی چه نوع لامپی است، چه ویژگی ها و قابلیت ها و امکاناتی دارد و چگونه می تواند نور تامین کند. 

لامپ های هالوژن کاربردهای خیلی متنوعی دارند ولی چیزی که درباره تمامی هالوژن های سقفی صادق است، این است که امکان ندارد که شما از یک هالوژن سقفی برای نوردهی فضای خاصی استفاده کنید، حالا هر چقدر که آن فضا کوچک و جمع و جور باشد. به همین ترتیب، هالوژن ها معمولاً در تعداد خیلی بالا استفاده می شوند و یکی از بهترین انتخاب ها برای طراحی داخلی فضاها مختلفی خواهند بود که به نورهای یک دست با زاویه نورافشانی خیلی ملایم و اما تقریباً گسترده احتیاج دارند. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ هالوژن, خرید لامپ هالوژن, قیمت هالوژن, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 15 اسفند 1401 ساعت: 23:16

منابع رسمی زیادی وجود دارند که شما می توانید قیمت لامپ را به صورت مستقیم از آن ها استعلام بگیرید و از آن مهم تر که اتفاقاً یکی از ساده ترین راه حل ها برای استعلام قیمت لامپ نیز می باشد، مقایسه قیمت لامپ ها به صورت آنلاین در فروشگاه های آنلاین لامپ است. طبیعتاً لامپ نیز مانند هر محصول دیگری در مارکتینگ امروزه، به صورت آنلاین عرضه می گردد و مشتری تنها با چند کلیک ساده می تواند محصول مورد نیاز خود را خریداری نماید. مقایسه قیمت در فروشگاه های آنلاین مختلف، یکی از راحت ترین راه هایی است که شما می توانید برای دریافت قیمت دقیق انواع لامپ به آن ها اعتماد کنید. 

علاوه بر این، کارخانه های تولید لامپ نیز می توانند یکی از بهترین مراجع استعلام قیمت نهایی لامپ باشند. البته لازم است این موضوع را بدانید که به دلایل بسیار زیادی، قیمت لامپ از خود کارخانه بسیار پایین تر از قیمت لامپ در مثلاً یک مغازه جزئی فروشی در مرکز شهر خواهد بود، اما با این حال، لیست قیمت ارائه شده توسط کارخانه ها و حتی همان مغازه جزئی فروشی لامپ در شهر نیز، بر اساس لیست قیمت اصناف ارائه می گردد. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ, لیست قیمت لامپ, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت: 17:54

یکی از موضوع هایی که قرار است ما امروز در مورد آن صحبت کنیم، قیمت لامپ اس ام دی SMD شاخه ای می باشد. حال اگر شما هم به این موضوع علاقه مند هستید و دوست دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید با ما تا انتهای این محتوا همراه باشید. امروزه پیشرفت های زیادی در صنعت نورپردازی و روشنایی به وجود آمده است. با پر رنگ شدن نقش لامپ های اس ام دی SMD در زندگی روزمره ما، دست طراحان داخلی نیز برای ایجاد فضایی نورپردازی شده به اشکال مختلف، بسیار باز است. یکی از این لامپ ها، اس ام دی شاخه ای نام دارد. معمولاً از این لامپ ها در نور پردازی دکوراسیون استفاده می کنند. اس ام دی SMD شاخه ای از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. علاوه بر این، تنوع کلی این لامپ ها در رنج های 12v و 220ولت بسیار بالاست و اصلا یکی از دلایل پرطرفدار بودن این لامپ ها نیز همین موضوع تعریف می شود.

عوامل مختلفی هستند که می توانند بر روی قیمت لامپ اس ام دی SMD شاخه ای تاثیر بگذارند. در واقع در بازار لامپ، قیمت های گوناگونی ارائه داده می شود که بعضی از آن ها نامعقول و غیر واقعی هستند. اولین نکته ای که تاثیر زیادی در قیمت این محصول دارد، برند و کارخانه تولید کننده است. برندهای معروف، عموماً انواع لامپ اس ام دی  و شاخه ای را با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه طراحی و تولید می کنند. طبیعتاً هر چقدر برند تولیدی لامپ معروف تر باشد، قیمت نهایی نیز به همان نسبت بالاتر خواهد بود. 

همان طور که گفتیم عوامل مختلفی وجود دارند که می تواند بر روی قیمت این نوع لامپ ها تاثیر بگذارد. از جمله سایر این موارد می توانیم به رنگ، نوع چیپ، تعداد شاخه های لامپ هم اشاره کنیم. در کل باید بگوییم تمام جزئیات و مشخصات فنی لامپ به شکل مستقیم و غیر مستقیم می تواند بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر بگذارد.به طور کلی قیمت لامپ اس ام دی شاخه ای در بازار ایران به دلیل نوسانات ارزی و وجود تحریم ها، هیچگاه ثابت نبوده و همیشه در حال تغییر است. از این رو ارائه یک قیمت ثابت به عنوان قیمت لامپ اس ام دی SMD، امری غیر معقول خواهد بود.  

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ اس ام دی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 85 تاريخ : جمعه 12 اسفند 1401 ساعت: 23:37

یکی از مسائل مهمی که باید فروشندگان و تولید کنندگان قطعات الکتریکی به آن توجه ویژه ای داشته باشند، قیمت لامپ هالوژن چشمی است. یکی از مدرن ترین و زیبا ترین انواع سیستم های روشنایی، لامپ های هالوژن چشمی محسوب می شود. این نوع لامپ به دلیل ارائه زیبایی بسیار زیاد به محیط بسیار پر فروش و پر استفاده هستند و می توان از آن ها در هر محیطی استفاده نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا با کاربرد، مزایای استفاده و قیمت لامپ هالوژن چشمی بیشتر آشنا شوید.

کاربرد لامپ هالوژن چشمی
یکی از مهم ترین کاربرد های لامپ هالوژن چشمی، نما بخشیدن به کناف های مسکونی و تجاری است. در گذشته های نزدیک، متخصصان از پنل های سقفی برای سیستم روشنایی کناف ها استفاده می نمودند که این کار نمی توانست چندان زیبا باشد. اما با ورود لامپ های هالوژن چشمی به بازار، متخصصان می توانند نمایی بسیار زیبا به همراه نوری زیاد و رنگارنگ به ساختمان خود ببخشند و از زیبایی آن لذت ببرند.

مزایای استفاده از لامپ هالوژن چشمی
یکی از مهم ترین مزایای استفاده از لامپ هالوژن چشمی، مقرون به صرفه بودن است. از هر جهتی که به این چراغ نگاه کنید، می توانید صرفه اقتصادی آن را مشاهده کنید. لامپ های هالوژن چشمی نسبت به دیگر لامپ ها از مصرف برق بسیار پایینی برخوردار است چرا که چیپ درون آن تنها باید برق یک دیود نور دهنده را تامین کند. علاوه بر آن، میزان ولتاژ ورودی اکثر لامپ های هالوژن چشمی 6 و 12 ولت است. ناگفته نماند، وجود لنز بر روی این لامپ ها سبب روشنایی بیشتر آن ها شده است. به همین دلیل شما می توانید بجای خریداری پنل های سقفی گران و پر مصرف، از هالوژن های چشمی استفاده کنید.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ هالوژن, خرید لامپ هالوژن, قیمت هالوژن سقفی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 86 تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1401 ساعت: 2:00

اگر به دنبال راهی برای خرید محصولات الکتریکی خزرشید به ویژه لامپ ال ای دی هستید، ابتدا می بایست برای استعلام قیمت لامپ ال ای دی خزرشید از وبسایت های معتبر اقدام کنید. امروزه لامپ های ال ای دی کم مصرف جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های معمولی پر مصرف شده اند و این امر موجب شده تا مصرف برق کاربران تا 40 درصد کاهش یابد. کارخانه خزرشید، یکی از برترین کارخانجات تولیدات قطعات الکتریکی به ویژه لامپ های ال ای دی است. لامپ هایی که توسط این کارخانه با برند خزرشید تولید می شوند، از مزایای فراوانی برخوردار هستند و می توانند مدت زمان طولانی، محیط شما را روشن سازند. البته ناگفته نماند که قیمت لامپ ال ای دی خزرشید بنابردلایلی همچون کیفیت بالا، نسبت به دیگر لامپ های ال ای دی موجود در بازار کمی گران تر است. به همین دلیل پیشنهاد می شود با خرید لامپ های ال ای دی خزرشید، خود را از شر سوختن های پی در پی لامپ های ال ای دی خلاص کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های ال ای دی خزرشید بیشتر آشنا شوید.

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ ال ای دی خزرشید
همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی خزرشید نسبت به دیگر انواع لامپ ها از قیمت بالا تری برخوردار هستند. یکی از مهم ترین دلایل بالاتر بودن قیمت این لامپ نسبت به دیگر لامپ ها کیفیت بالا است؛ متخصصان و کارکنان کارخانه خزرشید، شبانه روز در تلاشند تا بتوانند لامپ های ال ای دی بسیار مرغوب و باکیفیتی را وارد بازار کنند تا مصرف کنندگان با استفاده از محصولات این کارخانه لذت ببرند.

توان مصرفی
یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت لامپ ال ای دی خزرشید نقش بسزایی را ایفا می کند، توان مصرفی است. هرچقدر که توان مصرفی بالا تر برود، یعنی تعداد دیود های نوردهنده، اجزای الکتریکی همچون ترانزیستور و خازن و ترانس بایستی قوی تر باشند. در نتیجه هر چقدر که توان مصرفی لامپ های ال ای دی بالا تر باشد، قیمت آن ها نیز افزایش خواهد یافت. البته ناگفته نماند که میزان شار الکتریکی نیز نقش بسزایی را در قیمت لامپ های ال ای دی خزرشید ایفا می کند ولی با توان مصرفی رابطه معکوسی دارد؛ چرا که هرچقدر شار الکتریکی کمتر باشد، توان مصرفی افزایش و مصرف برق کاهش می یابد.
طول عمر
یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت لامپ ال ای دی خزرشید تاثیر بسزایی دارد، طول عمر است. همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره شد لامپ های ال ای دی خزرشید، از متریال بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته می شوند و این امر سبب افزایش طول عمر آن ها شده است. به همین دلیل قیمت این نوع لامپ نسبت به دیگر برند ها کمی گران تر است. همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره شد، عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر روی قیمت لامپ های ال ای دی خزرشید نقش بسزایی را ایفا می کنند. پیشنهاد می شود پیش از خریداری محصولات خزرشید از طریق وبسایت های معتبر، استعلام قیمت محصولات این کارخانه را دریافت کنید

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : لامپ ال ای دی, قیمت لامپ ال ای دی, خرید لامپ ال ای دی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 90 تاريخ : يکشنبه 7 اسفند 1401 ساعت: 23:48

امروزه با ورود چراغ های جدید کم مصرف به بازار، افراد بسیار زیادی به دنبال راه های استعلام قیمت لامپ کم مصرف هستند. در گذشته های نزدیک افراد مجبور به استفاده از لامپ های رشته ای پر مصرف و فلورسنت خطرناک بودند. اما خوشبختانه امروزه به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی، متخصصان توانسته اند به وسیله دیود های نور دهنده، لامپ های کم مصرف را با عمر بسیار طولانی تولید نمایند.

لامپ های کم مصرفی که توسط کمپانی های معتبر تولید می شوند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. البته در نظر داشته باشید که لامپ های کم مصرف دارای انواع مختلفی هستند و قیمت هر کدام از آن ها نسبت به یکدیگر متفاوت است. نا گفته نماند که لامپ های کم مصرف نسبت به انواع دیگر چراغ ها دارای عمر طولانی و مصرف برق بسیار کم تری می باشند؛ این امر سبب شده بسیاری از افراد خرید لامپ های پر مصرف را کنار گذاشته و به خرید لامپ های کم مصرف روی آورند. در ادامه با ما همراه باشید تا با قیمت لامپ کم مصرف و انواع آن بیشتر آشنا شوید.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت لامپ کم مصرف
لامپ های کم مصرف دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام مناسب یک محیط هستند. متخصصان طبق توان مصرفی، لامپ های کم مصرف را دسته بندی می نمایند و قیمت آن ها تعیین می کنند. لامپ های کم مصرف از 5 وات الی 88 وات تولید می شوند. لازم به ذکر است که لامپ های کم مصرف 5 وات نسبت به دیگر لامپ ها از قیمت مناسب تری برخوردار است و بیشتر برای ساختمان های مسکونی و اتاق های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. نا گفته نماند که توان روشنایی لامپ های کم مصرف 328 لومن می باشد.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که نقش بسزایی را در افزایش قیمت لامپ های کم مصرف ایفا می کند، رنگ است. به دلیل استفاده از دیود های نور دهنده بک لایت دار، متخصصان قادر هستند این نوع چراغ را در رنگ های مختلف طبق سلیقه مشتریان تولید نمایند. لامپ های رنگی کم مصرف همچون زرد، قرمز و آبی نسبت به لامپ های کم مصرف مهتابی و آفتابی دارای قیمت بالا تری هستند.

استعلام قیمت لامپ کم مصرف
خوشبختانه به لطف علم و فناوری، شما می توانید در هر مکانی که حضور دارید برای استعلام قیمت لامپ کم مصرف در کمترین زمان ممکن به وسیله وبسایت های معتبر اقدام نمایید. پیشنهاد می شود برای خریداری لامپ کم مصرف با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی، از فروشگاه های معتبر یا نمایندگی های مجاز اقدام کنید تا بتوانید خریدی سودمندانه داشته باشید. در زمان خرید لامپ های کم مصرف به ضمانت نامه آن ها توجه کنید. دارا بودن ضمانت ممکن است سبب افزایش قیمت لامپ کم مصرف گردد، ولی دیگر خیال شما از بابت سوختن زود به زود لامپ آسوده می شود.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ کم مصرف, خرید لامپ کم مصرف, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 82 تاريخ : شنبه 6 اسفند 1401 ساعت: 15:34

یکی از پرفروش ترین وسایل روشنایی پرطرفدار در روز های اخیر، مهتابی ال ای دی می باشد. مهتابی های ال ای دی دارای انواع مختلف و برند های متنوعی هستند که هر کدام برای یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند. اما در نظر داشته باشید که پیش از خرید این وسیله ارزشمند، می بایست از جدید ترین قیمت مهتابی ال ای دی مطلع گردید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر قیمت مهتابی ال ای دی بیشتر آشنا شوید.

عوامل موثر بر قیمت مهتابی ال ای دی
همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، لامپ های مهتابی ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن ها دارای یک نوع قیمت می باشد. از مهم ترین عواملی که می تواند بر روی قیمت مهتابی ال ای دی تاثیر بسزایی داشته باشد، نوع برند آن می باشد. البته برند های گوناگون این کالا اختلاف قیمت بسیار پایینی نسبت به یکدیگر دارند. از این رو، می بایست در هنگام خرید لامپ مهتابی ال ای دی به عوامل موثر بر روی قیمت آن بجز برند توجه ویژه ای داشته باشید.

میزان توان خروجی
یکی از مهم ترین عواملی که قیمت مهتابی ال ای دی را تعیین می کند، میزان توان خروجی است. همانطور که در بخش های قبل گفته شد، لامپ های ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرد. به طور عمده، توان خروجی لامپ های ال ای دی از 10 الی 150 وات و میزان نور دهی آن ها از 100 الی 400 لومن می باشد. هر چقدر که توان مصرفی و میزان نور دهی لامپ مهتابی ال ای دی بیشتر باشد، قیمت آن افزایش می یابد.

نوع مدار درون مهتابی 
در برخی از مهتابی های ال ای دی، متخصصان برخی کارخانجات برای صرفه اقتصادی بهتر از مدار های ساده به همراه خازن تک استفاده می نمایند. این امر موجب کاهش قیمت مهتابی ال ای دی می گردد. اما متخصصان برخی دیگر کمپانی ها برای افزایش طول عمر لامپ ال ای دی مهتابی بر روی مدار اصلی آن ها چندین خازن به همراه چیپ الکتریکی نصب می نمایند تا طول عمر لامپ مهتابی افزایش و عملکرد آن بهبود یابد. در چنین مواقعی به دلیل وجود چیپ و خازن های اضافه، طول عمر و قیمت مهتابی ال ای دی افزایش می یابد.

نوع و طرح فرم
لامپ های مهتابی ال ای دی دارای فرم های مختلفی با توجه به سلیقه مصرف کنندگان می باشند. متعدد ترین و پر فروش ترین لامپ های مهتابی ال ای دی، مهتابی های ال ای دی با فرم آلومینیومی سفید می باشد. این نوع لامپ مهتابی نسبت به دیگر مهتابی های ال ای دی از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. اما در برخی از مواقع، فرمی که بر روی لامپ مهتابی ال ای دی قرار می گیرد، توسط سفارش مشتریان ساخته می شود و در نتیجه قیمت مهتابی ال ای دی با افزایش مواجه می گردد.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت مهتابی ال ای دی, خرید مهتابی ال ای دی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 4 اسفند 1401 ساعت: 20:10

نمایندگی لامپ ایران زمین خود و کارکنان خود را موظف می داند که بهترین محصولات را با قیمتی بسیار مناسب به تولید برساند و به مصرف کنندگان ارائه دهد. البته فراموش نکنید که محصولات این شرکت در حجم و بسته بندی های کوچک و بزرگ به دست مشتریان عمده و خرده فروش، باتوجه به نیازشان می رسد. خوشبختانه شرکت هدایت گستر نیز یکی از نمایندگی های فعال ایران زمین محسوب می شود و تلاش می کند تا بتواند محصولات این شرکت را با قیمتی مقرون به صرفه، به دست مشتریان برساند.

لامپ
یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین محصولاتی که توسط نمایندگی لامپ ایران زمین به مصرف کنندگان عرضه می گردد، لامپ است. در گذشته های نزدیک، این شرکت تنها در زمینه تولید لامپ های رشته ای و فلورسنتی فعالیت می نمود. اما خوشبختانه متخصصان ایران زمین قادر به تولید جدید ترین و مدرن ترین لامپ ها در انواع مختلف با کیفیتی عالی و قیمتی مقرون به صرفه هستند.

محصولات الکتریکی 
اگر محصولات الکتریکی با برند ایران زمین را در فروشگاه های لوازم الکترونیکی مشاهده کردید، حتما آن ها را خریداری کنید. نمایندگی لامپ ایران زمین، تنها در زمینه پخش لامپ فعالیت نمی کند؛ بلکه این شرکت قادر است تمامی محصولات الکتریکی اعم از پریز، کلید برق، کنتور، تابلو برق، فیوز های متنوع و کلید های مینیاتوری را به بهترین شکل ممکن به دست مصرف کنندگان برساند. ناگفته نماند که تمامی محصولات الکتریکی ایران زمین به دلیل کیفیت بالا، دارای ضمانت و گارانتی بی قید و شرط هستند.

انواع کابل
طبق نظر سنجی متخصصان و مهندسان برق، کابل هایی که با برند ایران زمین عرضه می شوند، از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند. نمایندگی ایران زمین، در عرصه پخش برترین و خالص ترین کابل های مسی در کشور نیز فعالیت گسترده ای دارد و قادر به تامین کابل تمامی عمده و خرده فروشان و حتی ارگان های دولتی همچون مخابراط می باشد. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، محصولات الکتریکی ایران زمین در کشور حرف اول را می زنند. به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر قصد خرید ملزومات الکتریکی یا سیستم روشنایی منزل را دارید، حتما برند ایران زمین را خریداری کنید.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی لامپ در اصفهان, نمایندگی لامپ ایران زمین, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 798 تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1401 ساعت: 21:04

یکی از پرفروش ترین وسایل روشنایی پرطرفدار در روز های اخیر، مهتابی ال ای دی می باشد. مهتابی های ال ای دی دارای انواع مختلف و برند های متنوعی هستند که هر کدام برای یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند. اما در نظر داشته باشید که پیش از خرید این وسیله ارزشمند، می بایست از جدید ترین قیمت مهتابی ال ای دی مطلع گردید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر قیمت مهتابی ال ای دی بیشتر آشنا شوید.

عوامل موثر بر قیمت مهتابی ال ای دی
همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، لامپ های مهتابی ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن ها دارای یک نوع قیمت می باشد. از مهم ترین عواملی که می تواند بر روی قیمت مهتابی ال ای دی تاثیر بسزایی داشته باشد، نوع برند آن می باشد. البته برند های گوناگون این کالا اختلاف قیمت بسیار پایینی نسبت به یکدیگر دارند. از این رو، می بایست در هنگام خرید لامپ مهتابی ال ای دی به عوامل موثر بر روی قیمت آن بجز برند توجه ویژه ای داشته باشید.

میزان توان خروجی
یکی از مهم ترین عواملی که قیمت مهتابی ال ای دی را تعیین می کند، میزان توان خروجی است. همانطور که در بخش های قبل گفته شد، لامپ های ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرد. به طور عمده، توان خروجی لامپ های ال ای دی از 10 الی 150 وات و میزان نور دهی آن ها از 100 الی 400 لومن می باشد. هر چقدر که توان مصرفی و میزان نور دهی لامپ مهتابی ال ای دی بیشتر باشد، قیمت آن افزایش می یابد.

نوع مدار درون مهتابی 
در برخی از مهتابی های ال ای دی، متخصصان برخی کارخانجات برای صرفه اقتصادی بهتر از مدار های ساده به همراه خازن تک استفاده می نمایند. این امر موجب کاهش قیمت مهتابی ال ای دی می گردد. اما متخصصان برخی دیگر کمپانی ها برای افزایش طول عمر لامپ ال ای دی مهتابی بر روی مدار اصلی آن ها چندین خازن به همراه چیپ الکتریکی نصب می نمایند تا طول عمر لامپ مهتابی افزایش و عملکرد آن بهبود یابد. در چنین مواقعی به دلیل وجود چیپ و خازن های اضافه، طول عمر و قیمت مهتابی ال ای دی افزایش می یابد.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : مهتابی ال ای دی, قیمت مهتابی ال ای دی , نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 97 تاريخ : دوشنبه 1 اسفند 1401 ساعت: 21:37